Sammanfattning

Här tänkte jag skriva en liten sammanfattning på höstens snyggaste trender.

Stickad. Det är fräckt, vågat och underbart med stickade klänningar, koftor och tröjor. Gör klart för dig att ha en chunky, oversized och mjuk tröja i din garderob redo för säsongen ;) Själv är jag fortfarande ute efter en riktigt mjuk och knä-lång kofta som jag kan ha till ett par stövlar.
                     
  Pennkjolen. En annan måste-ha-plagg för säsongen är knälånga och highwaisted kjolen. De kan man få tag på lite överallt. Idag såg jag en riktigt fin pennkjol på Ginatricot. Den kostade endast 249 kr.

Paljetter. Hösten handlar om att utsmycka din look med paljetter. Det är rätt vare sig den sitter på väskan eller tröjan. En snygg eveninglook får man av den.

Midjelång jackan. Här inräknas skinnjackan som man kan få tåg på hos bla. H&M och Vero moda. En perfekt komplettering till höstens garderob. 
 Långa handskar. Hos Ginatricot finns ett par supersnygga långa skinnhanskar som kan passa perfekt till den kortärmade stickade klänningen.

Fler listor kommer...

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej vännen! Vad fin du gjort din blogg! Verkligen snygg och smakfull bakgrund! Du, vad betyder "chunky"?:) Är också såld på de långa, gosiga tröjorna:) kramis

2007-09-24 @ 09:52:18
URL: http://tezet.blogg.se
Postat av: Katta

Verkligen vad härligt med stickade klänningar! JAg ska lätt införskaffa mig en sån :))

2007-09-24 @ 11:44:54
URL: http://rockmyworld.tjejsajten.se
Postat av: The City

Stickade klänningar är så hett ;)

2007-09-24 @ 18:23:15
URL: http://thecity.blogg.se
Postat av: Yo Stockholm

Jo, man gillar verkligen hösttrenden i år, även om den inte skiljer sig mycket från förra året. Möjligtvis är det blockmönstertrenden och biker trenden som kanske är unikt för i år - men annars är jag ypperligt förtjust i stickade strumpbyxor, benvärmare, stövlar samt kort kjol och stickad stor tröja med basker,keps eller hatt. Höstprommetrenden är bäst och skönast!

2007-09-25 @ 07:51:39
URL: http://yostockholm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0