Ett Riktigt Fynd

I och med att det är klänningar/kjolar som gäller nu under våren och sommren, så är det riktigt snygg med en kuvertväska.. Och ja, idag fyndade jag en snygg Lack väska hos en liten second hand affär. Jag ska avända den flitigt tillsammans med den svarta kjolen,  vita skjortan från H&M och pumpsen ifrån Donna Girl som jag köpt för ett tag sen ;)  Det söta halsbandet ifrån Zylber ska också vara med. Bilden på väskan ger ingen rättvisa.
image43

kjol, M by Madonna H&M 398 kr. Vit Skjorta, H&M 149 kr. Halsband, Senze 99 kr. Lack Kuvertväska, eget fynd 20 kr. Pumps, Donna Girl 395 kr.

Kommentarer
Postat av: Tablo

Kuverväskan ser modernt och snygg ut för ba 20 kr ;) jag hittade sj för ett tag sen en Björn Borg väska i en second hand affär för bara 70 kr.
Hur kan jag få 50 kronor att handla för på zylber?

2007-05-19 @ 16:56:34
Postat av: Lalisen

Oj vilket fynd du gjort! ;)

2007-05-19 @ 23:49:41
URL: http://lalisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0