Om man bara fick välja En!!!

Hitta just den här hos Bohemica. Nu får jag också lista fram mina favoriter...

Huvudstad London så klart
Mat kyckling med ris
Tidning Elle
Musik Live
Blogg jag har många favoriter
Mascara Diorshow Blackout
Väska Min älskade Marc Jacobs Quilted väska
Manlig skådespelare Å Jonny Deep
Kvinnlig skådespelare Sara Jessica Parker
Parfym Calvin Klein Euphoria
Resemål Turkiet
Skor Högklackade Pumps
Designer Karl Lagerfeld
Färg Turkosblå
Fulaste plagget Hiphop byxor
Mest användbara plagget Jeans
Godis Choklad

Kommentarer
Postat av: Tablo

Vill oxå åka till turkiet ;)..kom vi gör d tillsammans?:D

2007-06-18 @ 17:19:00
Postat av: Karin

underbar klänning nedan!!

2007-06-19 @ 09:39:50
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0