Dagens tjuvlyssnat

En kvinna står och pratar med en alkiskvinna som verkar vara hennes granne.
Kvinnan: Det var visst fest hemma hos dig igår? Träffade en av gubbarna dina i trappuppgången.
Alkisen: Jaså du såg han? Haha, jo han vart ju så ruskigt full!
Kvinnan: Jaha?
Alkisen: Jo du vet..vi satt och festa i soffan och så plötsligt är han borta! Så jag tänkte men gud, var har han tagit vägen nånstans? Så tittade jag ut i köket och så står han där o pissar i min diskho över min disk... men jag spruta på lite yes så det gick nog bort!
Kvinnan: Men usch då!
Alkisen: Jo men du vet, jag kunde inte bli arg på han...Han kom ju med en påse tomburkar!


källa:tjuvlyssnat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0