Lösögonfransar

image445
Här slänger jag ett tips på hur man på bästa sätt sätter lösögonfransar!!
Jämför först lösögonfransarna med dina egna fransar så de inte är för långa, då får du skavsår vid näsroten! Jag får ofta klippa av mina lite.Sen målar du kajal på franskanten där du sen skall sätta fast de lösa.Lägg en spegel på bordet framför dej, titta i den o sätt fast fransen. Det är lättare än att titta rakt fram!En pincett underlättar. Köp extra limtub, det som följer med brukar vara värdelöst!!
Sen eyelinjer i franskanten så syns inte ev limrester o det ser snyggt ut.(kajalpenna är svårare)
Nu kan du ta lite mascara o borsta i underifrån tills du själv tycker det ser bra ut. Det är lite trixit första gången, träna först, gör inte detta innan du skall gå ut första gången!!!
Själv brukar jag ha fransar när jag har en sotig mejk, då är det jättesnyggt.Glöm heller inte att måla dej lite extra med kajal under ögat annars ser det lätt konstigt ut med långa fransar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sjukt snyggt med lösögonfransar, inga överdrivna bara lite extra!

2007-10-17 @ 22:20:44
URL: http://www.ohitslove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0