H&M fall/winter collection 2007/2008

Ok jag var lite nyfiken på hur H&M:s kollektion skulle se ut för hösten och vintern. Det är visst tidigt för att tänka på vinterkläder och borde istället njuta av värmen osv..
Eftersom jag älskar H&M för att man för en billig penning får massor med fina kläder, så ville jag veta om kläderna. Och föratt inte tala om de samarbete som de gör med kända designer.
 Här är lite bilder om ni också är nyfikna ;)
image76




image92
Nu vet man i alla fall att man får använda sina stuprörsjeans även till hösten o vintern.

Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt att klänning och tunika också verkar hålla i sig- om än i andra färger och utföranden. Älskar verkligen att klänningarna är tillbaks! Ser dessutom gärna mer av kostym modet- tycker det är stiligt- så den grå där uppe gjorde mig glad!

2007-06-20 @ 08:59:23
URL: http://tezet.blogg.se
Postat av: Marcus

Ja, för om de inte hade haft stuprör i sin kollektion, så hade staten förbjudit dig att bära det?

2007-06-21 @ 19:44:09
Postat av: Nina

Marcus, haha du e skön :P

2007-06-21 @ 20:11:30
URL: http://loveufashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0