De bästa bloggarna

♥Nu har jag blivit utmanad att lista de bästa bloggarna enlingt mig.  Det finns faktiskt en hel del bloggar som jag nästan dagligen besöker, och det är med stor säkerhet mer än 5 :) Men ändå får jag nämna endast 5 av dem. Så här kommer min lista:

  1.  Kelly den här tjejens blogg har jag blivit helt beroende av. Jag besöker hennes sida varje dag. Man får bra tips, inspiration och mycket annat här. 
  2. Linn:  Vill man få tips och idéer av en stylist!! ja då ska man besöka hennes sida.
  3. Hotspot: Den här modemedvetna tjejen skriver om allt som är inne. Verkligen bra tips ger hon. Dessutom får man vinna riktigt snygga prylar genom hennes tävlingar.
  4. Crazypill: En skön tjej som verkligen får mig att skratta.
  5. Princessjess: Hon skriver om sånt som jag verkligen gillar. Roliga bilder lägger hon på bloggen som jag inte ens vet varifrån hon hämtar dem :)

Kommentarer
Postat av: hotspot

Åh tackar! :D

2007-06-14 @ 16:45:07
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Kelly

åh tack gumman! :-) kram!

2007-06-15 @ 06:11:41
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0