Redken Review

Den första produkten jag tänker skriva min åsikt om är Redken shampoon som jag köpte för ett bra pris då jag var utomlands.
Jag har ett långt lockigt och färgat hår. Så det kan bli torrt om man inte använder en riktigt bra shampoo och balsam.
Den här shampoon gör håret silkeslen och samtidigt så känns håret mycket friskare. Det är faktiskt sant att bra shampoo ger näring till håret.
Så nu vågar jag ge betyget (5/5)
From nu tänker jag använda Redken produkterna. Det är verkligen värd priset.


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för utvärderingen! Vilken av dem är det du har använt? Var det den för lockigt hår? kram

2007-08-05 @ 09:55:18
URL: http://tezet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0